štvrtok 25. februára 2016

I ♡ Makeup | I Am In Love


Moja prvá skúsenosť zo značkou I ♡ Makeup . 

Vďaka spolupráci s Make Up Revolution London som mala možnosť vybrať a vyskúšať nejaké produkty .Už ste mali možnosť prečítať si recenziu na rúž  a dnes tu mám pre Vás post o paletke na oči I Am In Love .

Vybrala som si pomerne netradičnú paletku , pomenovala som si ju dva v jednom . Jednoducho paletka obsahuje šesť očných tieňov ladených prevažne do ružova a jeden barby odtieň rúžu . Preto to pomenovanie dva v jednom .Táto paletka je asi najviac univerzálna paletka akú si žena môže želať . Má hneď niekoľko výhod nielenže je malá a tým pádom aj dobre skladná ale určite sa táto paletka nestratí v žiadnej cestovej kozmetickej taštičke kedže vďaka tomu , že obsahuje aj rúž je ideálna práve na cestovania .


Paletka je veľmi nežne ladená vďaka ružovým odtieňom sa hodí každej žene . Odtiene sa hodia na denné ale aj večerné líčenie . Keďže kombinácia farieb je prijateľná na obe varianty . Dva tiene sú matné a zvyšné štyri obsahujú veľmi jemné trblietky . Výhodou je hlavne to že úplne najsvetlejší tieň je matný a preto sa hodí pod obočie ale aj na prejasnenie kútiku oka . Je pravdou že sú tiene o niečo slabšie hlavne tým, že prášia . Nie je to nič vážne a tento nedostatok sa dá v pohode " prežiť " treba len štetec viac oklepať a potom nanášať tiene na očné viečko . Vtedy je prašnosť minimálna .


Aj keď tiene prášia pigmentáciu majú viac ako dobrú . Neočakávala som nič extra ale v tomto prípade som zostala milo prekvapená . Pigmentáciou sa tieto tiene vyrovnajú podľa môjho názoru aj drahším značkám . Nie úplne tým najdrahším ale jednoducho povedané , na to že ide o cenovo veľmi dostupnú kozmetiku pigmentácia ja priam dokonalá . Tiene sú takej krémovo púdrovej konzistencie čiže sa nanášajú dobre . Výdrž je tiež dobrá . Teda už asi po stí krát tu spomínam ja pod všetky tiene používam bázu . Čiže od toho sa odvíja aj výdrž tieňov na viečkach . Ak by som bázu nepoužila v mojom prípade by tiene nevydržali asi dve hodiny , keďže mám mastné viečka  . Preto je pre mňa báza povinnosť , s bázou mi líčenie očí vydrží bez problémov osem hodín a viac . Takže ak máte niekto mastné viečka odporúčam zaobstarať si nejakú dobrú bázu a potom tiene vydržia omnoho dlhšie . Čo sa týka balenia to je celkom prijateľné . Ide síce o plast ale vyzerá , že vydrží aj väčšie nárazy . Mne sa teda ešte nepodarilo na balení nič zlomiť , čiže veľký úspech keďže som riadne nemehlo čo sa týka padania vecí z rúk väčší majster ako ja na to nie je . Balenie má aj pomerne veľká zrkadlo takže sa v ňom bez akýchkoľvek problémov vidím a je vhodné aj na líčenie a práve vďaka . V paletke je priložený aj jeden penový aplikátor ktorý je mne úplne na nič , ale v nejakých extrémnych situáciách by možno poslúžil ako akútna záchrana . Ja osobne preferujem štetce takže takéto penové aplikátori sú mne osobne na nič ale poznám ľudí ktorý sa dokážu nalíčiť aj s penovým aplikátorom . Ak teda preferujete jemné ružové odtiene tak táto paletka bude úplne pre vás .


V balení je priložený aj rúž ktorý je ako inak ladený do ružova je to taká baby pink nemusí to byť každého štýl ale mne sa takéto odtiene páčia hlavne v letných alebo teda v teplejších dňoch . Od rúžu som neočakávala veľa , skôr som si myslela že to bude len nejaký zafarbený balzam ktorý bude úplne zlý . Ale tento fešák milo prekvapil . Naozaj ide teda o rúž nie o zafarbený balzam . Pigmentácia je tiež dobrá čiže je to taký vyšší priemer . Ak nemáte radi nejaké výrazné odtiene tak toto by mohla byť dobrá voľba decentnej farby na bežný deň .Naozaj je pigmentáciou dobrý,mne zvyčajne stačia dve vrstvy a na perách mám odtieň ktorý od rúžu akým je tento očakávam . Dá sa povedať , že ide skôr o hydratačný rúž čiže výdrž nie je vysoká . Na perách mne vydržal najdlhšie niečo cez tri hodiny . Čo je si myslím dosť slušný výkon na prakticky úplne obyčajný rúž . Výhodou je že nevonia , čiže sa nikto nemôže sťažovať na prenikavú vôňu a podobne . Mne sa tento nevoňavý koncept začal dosť páčiť . Neviem ako ste na to vy ale mne sa občas stane že rúž nepoužívam len preto , že jeho vôňa je silná a mne nevyhovuje , keďže ma zo silných vôní bolí hlava . Preto dávam palce hore tomuto rúžu za to že nijako nevonia . Obal je tiež pekný na metalickej ružovej sa nedá pokaziť nič .


Ako som už spomínala pre mňa je obrovskou výhodou spojenie očných tieňov a rúžu hlavne na cestovanie . S farbami ktoré obsahuje táto paletka sa dá vykúzliť bežné denné líčenie ale aj tmavší look na večer . Rúž je tiež dobrý a vhodný práve na deň , na večer už asi nie ale nie je problém prihodiť si do kozmetickej taštičky jeden rúž navyše . Určite je to lepšie ako ťahať zo sebou tonu make up-u .



I ♡ Makeup I Am In Love stojí 9,36 € a zakúpiť sa dá na eshope makeuprevolution.cz.





A čo vy a značka I ♡ Makeup ? Máte s ňou skúsenosti ?


Určite mi napíšte dole do komentáru budem sa tešiť .





Ďakujem zastúpeniu značky make up revolution za poskytnutý produkt na recenziu . 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.