pondelok 1. februára 2016

For Life & Madaga | Control Gel Mask


Trápi Vás mastná poprípade problematická pleť ? Presne pre takúto kombináciu pleti tu mám dnes Control Gel Mask od For Life & Madaga

Ak čítate môj blog pravidelne tak viete , že ja mastnú pleť mám a samozrejme s tým súvisí aj občasné akné . Preto všetky produkty na pleť mám primárne určené na mastnú pleť vrátane masky na tvár . Ja teda masky na tvár mám veľmi rada , minimálne raz za týždeň si masku dávam je to pre mňa relax kedy úplne vypnem a nič neriešim . Jednoducho pustím si dobrú hudbu aplikujem masku a pol hodinu ma nikto nesmie vyrušovať .Celý tento proces je pre mňa ako deň strávený niekde vo wellness . 


Preferujem masky ktoré sa dajú zlupovať ale nerobia mi problém ani tie ktoré sa z tváre dávajú dole teplou vodou . Je to o niečo zdĺhavejší proces ako jedným ťahom strhnúť zlupovaciu masku . Ale toto je asi na každom individuálne . Jednoducho ak si chcem urobiť chvíľku len pre seba je mi srdečne jedno či je maska zlupovacia alebo si ju musím zmyť z tváre . Čo sa týka tejto masky tak tá je gélovej konzistencie obsahuje šalviu , arniku horskú a dubovú kôru . Maska eliminuje kožný maz,predchádza vzniku akné a nedokonalostiam pleti . Ako som už spomínala konzistencia tejto masky je gélová . Čiže najlepšie sa na pleť nanáša prstami alebo štetcom určeným práve na rôzne masky . Ja som vysúšala obe varianty a viac mi vyhovuje práve štetec - na takéto nanášanie som zvyknutá prakticky od začiatku čo masky používam . Samotná maska je veľmi príjemná . Vôňa je bylinková . Úplne neviem k čomu by som ju prirovnala , je to jednoducho zmes všetkých bylín ktoré maska obsahuje . Vôňa je na prírodnej báze čiže nič chemické z čoho by bolela hlava . Skrátka povedané jemná bylinná nevtieravá vôňa . 


Naučila som sa dávať si túto masku aspoň raz za týždeň a myslím si že mojej pleti výrazne pomohla . Určite nečakajte zázraky na báze vyliečenia akné ale ako príjemná prevencia pred vznikom nového by som túto masky odporúčala . Je pravdou že po maske je pleť viditeľne svieža a aj rozjasnená . Čo som si všimla možno ešte viac ako svieži vzhľad je to že po asi mesačnom používaní sa moja pleť začala omnoho viac zjednocovať . Vďaka tomu že som kedysi mala pomerne ťažkú formu akné mám na pleti presnejšie na lícach menšie červené fľaky . A vďaka tejto maske už nie sú také intenzívne a aj sa zmenšili . Neviem či je to len v mojej hlavne a vidím to čo chcem ale skôr by som povedala , že práve táto maska tým že dokáže pleť zjednotiť mi viditeľne pomohla v boji proti tomuto efektu . Neviem ako by účinkovala na väčšie fľaky keďže tie moje sú dosť malé ale jednoducho vidím že ich farba už nie je taká intenzívne ako kedysi . Make up nosím len v momente keď idem medzi ľudí ale teraz aj keď vybehnem niekam von nemusím riešiť práve make up keďže moja pleť je už viac menej dobrá - samozrejme nejaké zásluhy pripisujem aj tejto maske . Je to jednoducho zázrak . Ale určite nečakajte zázrak po pár použitiach , treba tomu nechať dostato času a pre lepšie účinky odporúčam používať masku aj dva krát to týždňa vtedy sa ukážu jej účinky naplno .



Control Gel Mask  zoženiete v 100 ml balení s cenou 10,20 € . Opäť veľkou výhodou je možnosť vyskúšať len vzorku ktorá stojí 1,50 € a má objem 4 ml .



A čo vy aké sú vaše najobľúbenejšie masky ?
Napíšte mi dole do komentáru , budem sa samozrejme veľmi tešiť ... :)





3 komentáre:

  1. Madagu poznám z kozmetickej praxe, výrobky má veľmi zaujímavé. Mne sa veľmi osvedčila maska Ryor s kaolínomz profi rady. Je síce zmývateľná, ale krásne reguluje maz a hlavne sťahuje póry. Vrelo odporúčam. Prajem pekný týždeň.

    http://www.ryor.cz/sk/produkty/profesionalne-pripravky-urcene-na-maloo-chodny-predaj-/maska-s-kaolinom/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. For life & Madaga majú super produkty - všetky čo sa doposiaľ vysúšala mi sadli a bola som z nich nadšená . Ja som mala jednu masku od Ryor zlupovaciu ale nebola bohvie čo , aj keď som dala slabšiu vrstvu strašne dlho trvalo kým zaschla a ak aj zaschla tak pri dávaní dole pleť riadne ťahala . Ale chystám sa nejaké ešte vyskúšať nejaké produkty od Ryoru takže ďakujem za typ . :)

      Aj tebe krásny a úspešný týždeň milá Helenka . :)

      Odstrániť
    2. Zlupovacie masky používam len výnimočne, tú som veru z Ryoru nemala. Ale mám svojich rokmi overených favoritov. Je zaujímavé, že väčšinou sa mi osvedčili klasické masky z jednoduchými zložkami. Z Ryoru 4 základné, hydratačná s čierny ribýzom, výživná s Q10, kaolínová a gáfrová. Tieto mám skutočne vyskúšané z praxe. Ale v každej kozmetike sa nájdu lepšie aj slabšie výrobky. Zrovna skúšam krém z Ryoru na popraskané žilky a veru nič extra. Neurazí, ale ani výsledky nemá. Len mastí. Ale všetko je relatívne, pretože to čo u mňa nezaberá, u iného môže v poho fungovať. Sorry, že som sa rozkecala, ešte raz pekný deň.

      Odstrániť

Ďakujem za Tvoj komentár! Ten sa objaví hneď po schválení. Zároveň Ťa žiadam aby si nevkladal do komentáru žiadny odkaz na giveaway. V prípade že sa v komentári takýto odkaz ukáže. Tvoj komentár nebude schválený. Ďakujem za pochopenie.

P.S.: Na všetky komentáre odpovedám postupne, preto buď trpezlivý. Odpoveď na svoj komentár dostaneš. Ak máš nejakú otázku a chceš dostať rýchlejšiu odpoveď môžeš ma kontaktovať na mail lifeisbeautifulosobnyblog@gmail.com.